Kräftskiva..

Igår jobbade jag första dagen helt och hållet själv :) Var så klart helt spänd så blev trött till slut! Sedan var det inte så där otroligt mycket att göra heller så det var rätt segt.
Efter jobbet åkte jag iväg o köpte kräftor.. MUMS!! Och stack direkt till Jennica och Koffe som höll i kalaset :)
Det blev riktigt lyckat tycker jag :) Mycket skratt åt att det skvätte på stackars Nathalie som satt bredvid mig haha.. På vägen hem svängde jag in till statiol och träffade R och T en liten sväng.. Kan ju inget annat än skratta åt dom asså ;) Tokiga pojkar det där!! :)
Idag vaknade jag dock upp och kände mig förkyld.. Men de börjar väl ordna upp sig nu.. Kände mig fasiken bakis med.. Men de kan nog vara att jag åt så mycket salt igår och drack väldigt lite som gjorde att skallebanken uppstod :) O duschen gjorde susen också :)
Idag ska jag till Stenungsund och träffa min klass från förskolan typ från spekeröd :) Eller aa hälften är det som kommer iaf.. men ska bli skoj.. Lite party party idag med.. Kul :)
Är så himla kul att man kan vara med även om man är gravid liksom på saker och ting :) Som idag då vi ska äta på Harrys och gärna sitta kvar där och ta nåt o dricka.. Vilket för mig blir cola eller alkoholfri drink men de kommer bli kanon kul :)
Frågade M om vi inte kunde ses en sväng innan idag då vi måste bygga på våran relation till varandra.. men som vanligt så har han inte tid. Frågade också om jag kunde sova där så jag slipper köra 6 mil hem på natten när jag blir trött så snabbt att jag nästan somnar framför ratten som jag gjorde kl 11 igår kväll :( Men de gick självklart inte då han ska upp tidigt.. Va de nu spelar för roll vet jag inte men.. Aja skitsamma.. Först vill han att vi ska bli ett par igen sen ändrar han sig igen och nu vill han inte ens ses.. hmm konstigt de där asså!
Aja skitsamma.. Är glad att jag har så många andra underbara goingar runt mig istället <3
Men ändå känner man sig så ensam och tom på nåt sätt.. Man är liksom inte hel.. Hmm.. känslorna bara flödar fram!!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu