Lördag...

Ja ingenting blev som det skulle igår kan man väl säga.. men jag åkte iaf på kräftskiva där min familj var.. Stannade en liten stund iaf.. Fick myst med min lille going med så det gjorde ju hela kvällen =) Tänk vad ett barn kan göra en glad asså! Längtar verkligen tok mycket till min knoddas kommer ut :)
När jag vaknade i morse så kändes de hel skumt.. aldrig känt magen så himla spänd innan, hehe knoddas kände för o ligga på höger sida av magen.. haha ser helt skumt ut :) Man ser inte lika tydligt på bilden som i verkligheten bara hehe.. bara att magen typ står rätt upp haha.. värsta fult haha!
Ne nu ska ja la röra på mig.. Tänkte väl gå ut till garaget en sväng och packa mina saker i andra lådor.. bättre att börja i tid ;)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu