Trött som fasiken!

Shit va trött jag är.. kämpar för att inte somna sittandes!
Jobbat heldag igår och idag gött.. samt tog åt mig äran att köra heldag på måndag med :)
I morgon blir det att kolla på lägenheten i kungälv.. Hoppas jag kan flytta in snart om det är så för jag vill verkligen vara ensam nu! Jag vill kunna gråta när jag känner för det och vill kunna göra saker precis när jag vill osv.
Känner mig riktigt ensam och ledsen idag! Har försökt få tag på M och prata om saker som vi pratade med varandra om häromdagen. Att vi ska umgås en dag och bara ha kul! Kändes också skönt när han höll med om att han också ville att man skulle vrida tillbaka tiden dit då vi hade det bra och se allt det här som en lärdom istället och aldrig göra om det!
Fan va ja vill tillbaka till honom, bo med honom och allt! :( Men det kommer väl aldrig bli så.
I morse när jag var på väg till jobbet blev jag rädd för jag börjat tänka på om man träffar en annan osv. Man träffar ju så många människor på jobbet och så så det klart att man funderar på hur det hade vart om man inte var gravid och så. Så jag är rädd att mina extremt starka känslor för M börjar tryta nu.. och det gör också att jag mår dåligt för på ett sätt så vill jag ju inte det. Jag går ju och önskar hela tiden hela dagarna att det ska bli bra mellan oss!
Nu är det en människa som stör mig med som han blivit vän med på fb igen.. Komiskt att dom inte hälsade ingenting och blev ovänner med varandra när vi va tillsammans men nu när det är som det är så har dom fått kontakt igen.. Märkligt.. hon fick väl som hon ville nu då.. ha honom för sig själv antagligen!
Blir så trött!
Ne nu blir de snart sängen om 40 min får jag sova... ska bli skönt!
Over And Out Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu