6 Maskin tvätt va de ja

Började ju tvätta i morse och va klar vid 2 tiden. Mamma ringde mig när jag precis kommit ut ur duschen och frågade om jag ville hålla henne sällskap i bilen när hon skulle till spekeröd och hämta sin ring som hon beställde i september. Hon fick de i födelsedags present av mig och brorsan nämligen :)
Så passade vi på att hoppa in på den mysiga butiken dom har där på nästan samma ställe ute i skogen ;) Och köpte mobilen till Amanda som jag har gått och tänkt på hela tiden :D Nu kliar de i fingrarna på mig!! Men ska sätta upp en sänghimmel med tror ja så vill göra de först för att se hur de blir :)
Det är nyckelpigor som tittar ner på henne :) Sååå jädra nice är den.. Sorry för en dålig bild dock!!
Men har nog bestämt mig nu, det blir den här datan så i morgon åker jag och köper den, ett fodral och ett usb minne så jag får över lite saker från den stationära till den nya :) Men vill ju bara ha nödvändiga saker på den nya :)
Så så är de mét!! Nu blir det sängen i hopp om att få soooova gött som tusan i natt :)
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu