Andra advent

Då va de söndag igen :) Det blev en väldigt speciell dag igår. Sov ju inte så bra på natten så va väldigt trött. Men bestämde mig för att åka till thn och shoppa lite. När jag kom till Alvhem var det bom stopp, värsta översvämningen så fick så snällt vända och åka tillbaka (tröttsamt när man började åka hade jag tänkt ta höger men tog vänster, skulle tagit höger) så fick köra massa mil extra och blev jätte sen. Men fick träffat min going en liten stund iaf, kändes konstigt att åka dit kan inte riktigt tänka mig att jag har bott där :) Men fick iaf köpt två st amnings bh, dock va dom nog lite små men kan ha dom hemma iaf eftersom dom inte klämde!
Eftersom jag inte har sovit så bra det senaste tänkte jag att sängen hos mamma är rätt mjuk så bäddade soffan i vardagsrummet istället och jag har faktiskt sovit rätt bra i natt! Dock har jag drömt jobbiga drömmar :( Nu vid juletid ser man par som shoppar tillsammans eller familjer liksom och så ser man saker som man hade velat köpa till sin käresta. Jag älskar verkligen att köpa saker till någon annan, någon betydelsefull sak liksom. Såg en ängel i glas där det stod "jag älskar dig" då blev de uppenbart igen att jag är själv :(
Varje gång den känslan kommer kommer jag och tänka på M, har börjat drömma om honom igen och det är verkligen jobbigt! En dag som idag hade jag velat träffa han på en fika på ett café och bara prata. Bara vara vänner. Vill gärna träffa han för att testa mig själv och se om jag saknar honom eller om jag känner mig ensam bara. Jag tror på det sista faktiskt. Men det känns ändå så jädra jobbigt att känna sig så ensam när det var menat att vara två i det här. Det är en obeskrivlig känsla måste jag säga en jobbig sådan!!
Nä dags att fixa lite här..! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu