ÄNTLIGEN LUCIA!!!!!

Som jag har väntat och längtat efter denna dagen!
Har ju bestämt att denna dagen är den dagen då jag ska mecka upp spjälsängen och allt annat som packa bb väskan osv.
Va nyss hos Barnmorskan med och det gick kanon. Bebis sköter sig så bra så innan låg den lilla tjockisen över mitten sträcket men nu när hon fixerat sig så ligger på precis på mitten :) Hon är så rolig varje gång som vi ska lyssna på hjärtat så är hon med en liten stund sedan flyttar hon på sig. Tycker att det räcker för sin mamma att veta att hon har de gott där inne :) Tror det låg på 145 slag idag så de va skönt.. förra gången låg det på 158.
Blodtrycket idag var kanon bra med precis som vanligt :)
Har annars sovit som en "prinsessa" dom senaste nätterna.. dregglat nåt så in i helvete så de är rätt äckligt, aldrig gjort de innan ;P Men även om man sover bra så är de ju alla dom där gångerna man måste upp och kissa och dricka vatten och i natt låg ja vaken flera timmar för att jag inte kunde somna om! Försökte ligga på höger sida eller på rygg som jag oftast vaknar på nuförtiden.. Konstigt.. Men till slut så kunde jag somna om och få någon timmas till sömn..
Nu ska jag städa upp lite snabbt så där sedan kommer mamma med sängen och så ska vi greja det tillsammans :) Sååå mysigt. Ikväll kommer brorsan med och ska hjälpa mig att sätta upp en annan gardinskena till sovalkoven så det blir som ett litet rum där :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hej hittade hit. Hoppas det har gått bra för er i dag.

2011-12-13 @ 18:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu