Äntligen

Nu är sängen äntligen uppe och fått fixat skötbordet :) Ååå va ja är nöjd asså!
Har som jag sagt tidigare köpt en hensvik säng på Ikea och sen har jag köpt en väggdekor på tradera där det står
"så älskad från första stund"
Det bara pirrar i kroppen på mig :) Så nu är det bara en till gardinskena som ska upp eftersom vi inte hade någon såg idag.. Sen är de en säng lampa till min sida, sänghimmel och gardiner till sovalkoven!! :) Så de är lite så där små pyssligt men oj så skoj :)
I morgon ska ja på mamma gruppen.. klockan 10.00 och då kommer familjerätten och "håller föredrag" :) Ska ta med mig penna och papper i morgon, här ska antecknas :)
Nu blir det att vrida tvn och lägga mig :) Ååå ska bara ligga och mysa av att ligga bredvid spjälsängen där min lilla flicka snart kommer ligga :) LÄNGTAR!!!
Har världens bästa mamma som hjälpt mig dunder mycket med allting :) Så roligt att hon tycker att det är kul att vara med :) Så vill tacka pappan för att det blev som det blev och är som det är för annars hade mamma aldrig varit lika delaktig som hon är idag, och det är sååå mysigt att hon är det!! Tänk att min mamma ska klippa navelsträngen på min flicka.. Tänk om jag också får vara med om det en dag när min tös ligger där och ska föda..! Häftigt!!
Ne fasiken.. upp tidigt i morgon! Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Terre

Åh vad fint!!!! Där kommer hon ha de sååå mysigt med dig!



Du... du pratade för tyst angånende dagen igår, det kom ingen bebis...

2011-12-14 @ 10:26:51
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu