Är så lycklig!!

Asså jag är så lycklig att jag gråter. Hon är min!! Haha kan inte fatta de!! Världens vackraste prinsessa är hon!! Har precis fått smaka tutte och lagt sig gött till rätta på mitt bröst nu! Önskar att jag kunde gå och ta mig lite cola och en banan för ja själv somnar med snart!! Tänkte ju kollat blöjan på busungen men hon decka ju ;) hon har ju inte bajsat än!! Sen se om de är några kläder som kan passa den lilla skruttan..! Vill inte ha sjukhuskläderna på henne längre känns som att hon blir kall i dom ju..! Nää nu svimmar ja snart om ja inte får i mig nåt så får väl ställa mig upp och hoppas på att hon inte vaknar den stackarn!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Grattis till din söta flicka!! Hittade hit via din sida på familjeliv.. :) Kram Malin

2011-12-27 @ 14:53:45
URL: http://cherrymerrymuffin.blogg.se/
Postat av: Malin

Naaaaw, sötnosen <3 fin hon är hjärtat, precis som sin mamma :)

2011-12-27 @ 16:28:45
URL: http://myheartofglas.blogg.se/
Postat av: Loella

Så underbart att läsa om hur lycklig du är. Man minns själv hur det va att ligga där med sin lilla nyfödda. Nog den lyckligaste stunden i ens liv. Kram på dej och hoppas vi ses snart

2011-12-27 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu