Då va denna dagen över!

Jaha då va denna dagen över :) Ett av mina mål är avklarade ;) ingen bebis på julafton så de är ju skönt de..

Dock säger jag nu att jag skiter i nyår.. nu vill jag bara att hon ska komma!! Orkar inte vara så jävla invalid som jag är asså. Att gå runt och ha sån jävla smärta är inte kul. Att varje gång jag måste upp på toa, slita och kämpa sig upp och sedan kämpa sig till toaletten ja osv.. Asså tyvärr är det inte många som förstår vad jag menar för dom har inte själva varit där. Det tröttar verkligen ut en.. Men de är ingen idé att jag sitter och försöker förklara för det är ingen som förstår vad jag menar ändå hur jävla ont man faktiskt har! Kan tyckas att jag klagar nu och jaa det gör jag faktiskt och det har jag all rätt i att göra för jag önskar inte ens min värsta fiende den jävla smärtan jag har i foglossning samt allt de jädra vattnet i hela kroppen :( Jag ser ut som en rund köttbulle överallt. Helt uppsvälld och uppblåst! Mina beniga fula fötter är helt runda och strama precis som att dom ska explodera vilken sekund som helst :( Jaa så därför orkar jag verkligen ingenting! Jag orkar inte ens ta hem folk så jävla trött är jag. Tänk er själva att gå upp 22 kg bara så där helt pang liksom, en jävla massa vatten.. inget man är förberedd på eller nåt som man kan göra nåt åt mer än att bebis ska komma ut!! Jag hoppas att min bm kan komma med nåt bra förslag på fredag när jag ska dit för nu känns de pissigt asså :(
Jag vill kunna göra saker som vanligt. Inte sitta ner och titta på hela tiden..!! Så nu hoppas jag att de är slemmisen som gått på mig och de är en hel del som de gjort och att det är ett litet tecken på att det är på gång. Dock behöver de inte betyda de heller men man kan ju iaf önska de!!
Jag vill ha tillbaka min kropp och mitt utseende!! Känner mig inte alls fin längre inga kläder passar och jag har fet hy, tjock och rund överallt osv.. Blää säger jag bara!!!! Så bebis.. KOM NU!!!!!


Annars har jag haft en sån himla bra julafton!!! Känner mig verkligen sååå nöjd. den har varit jätte lugn och skön. Man har kunnat sitta ner och prata och lyssna på alla och bara ha de gott! Kunde faktiskt inte önskat mig en bättre afton asså!! Var besviken innan att jag inte skulle fira med min bror och mitt brorsbarn, men dom kommer jag ju få se på annandagen och detta va en av dom bästa julaftnar jag firat!!!!!!!!

I morgon ska jag hem och packa min egna förlossningsväska då jag inte gjort de än.. så kan jag känna mig trygg sedan. Så får jag börja ta med mig sakerna till mamma när jag ska hit och sova över så jag har med allt om de skulle starta! ÅÅå jag vill att du ska komma ut nu!!!!!!! Nu blir de natten iaf är toktrött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu