Den som ger sig in...

... i leken får leken tåla!
Hur tänkte jag egentligen när jag kom på att köpa en bärbar data? Nu har jag änna fastnat för att göra det och det är ju egentligen en bra investering som kommer användas på många sätt!! Men Det är ju sjuuuukt mycket att tänka på.. Men jag tror att jag har hittat the one.
Har precis pratat med min käre vän Therese på msn som vi brukar göra om kvällarna.. De har blivit så en hel del ändå :) Blev så full i skratt nu när vi skulle skiljas åt.. Vi vet verkligen vad humor är ;) Underbart att få ett litet skratt innan man lägger sig :)
Nehe, jaha, okaaaaj nu tappade jag allt jag skulle skriva här..
Jo jag va ju på möte idag :) Fin kommentar jag fick, -Oj, nu ser man verkligen hur svullen du blivit av allt vatten.
Haha hon är så skön den damen asså! Och sedan när jag berättade om foglossnigen som var en av dom värre dagarna idag, -Nej men fy va jobbigt, vad ska vi göra åt det tycker du?
Haha jaa asså hade jag kunnat göra nåt åt de så hade jag gjort de.. De enda som kommer hjälpa mig är att krysta ut den lilla fotbolls spelaren där inne!! Har för tusan blåmärke på insidan känns de som efter hon drar sitt ben över magen på samma ställa hela tiden varje dag, haha. Men lite gulligt är de allt den lilla sprattelbäbisen :)
Ne tusan asså.. Kolla lite snabbt på datan jag funderar på och sen lägga mig.. Upp klockan 8 och tvätta en jääädra massa tvätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu