Du + Jag = Vi ♥

Så sant som det var skrivet ;)
Du fick mig att inse vad som vad värt och inte värt.
Du fick mig att förstå vad som är rätt och fel.
Du fick mig att gå vidare.
Nu står jag här, du här och vi här tillsammans!
Det känns fantastiskt.
Det här kommer bli så himla fint.
Innan skulle jag sagt "fairytale gone bad"
Men nu vill jag säga att du har fått mig att inse att
"this is just the beginning of something new"
Jag kommer få min dröm uppfylld, jag är så lycklig
tillsammans med dig.
Du får mig att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu