Efter regn kommer snö och tvärtom!!!

Ja nu är de la storm ute igen då låter de nästan som.. Körde vrål sakta hem från gbg när jag hämtade mina föräldrar.. Det liksom glittrade på backen.. och några timmar senare så regnar det igen.. Hur ska vädergudarna ha det egentligen? Haha.. fast jag gillar ju bättre regn än snö ;P
Ja och försäkringskassan är ju goa i hövvet.. Det räcker alltså inte att man skickar in läkarintyg utan man måste sjukanmäla sig till dom också hahahahah herrejävlar säger jag bara!! Kan inget annat än att skratta åt dom!!
Nä nu blir det att släcka ljusen och lägga sig i min egna säng :) Ska bli spännande och se om jag lyckas sova i natt, hoppas verkligen på det!

Svar till malin:
Haha min lilla plommongurka va söt du är! Japp jag har allt stödstrumpor må du tro ;) Dricker rikligt med vatten och försöker ha dom i högläge. Samt att jag gör inget annat än att ta de lugnt.. jag kommer ingenstans och knappt till bilen så tro mig jag är väldigt lugn och stillsam ;) Den mesta aktivitet jag gör hemma är nog att lägga mig i badet (det är som världens gympapass att komma i och ur, hahaha) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu