Ett härligt samtal om förr...

Måste bara dela med mig om de här.. Lite barnförbjudet är det och kanske inte lika kul för dig som läsare, man måst bara uppleva de för att förstå själa grejen.
De va så här. Jag och några vänner var på fest året var början på 2010 och vi hade druckit några mer öl än vad man borde gjort. Jag sitter i ett hörn och pratar med han som håller i festen. Vi pratade väl om killar och förhållande osv.. Minns inte riktigt hur vi kom in på de ni snart kommer få veta.
Dom andra gapar högljutt för att höras då musiken stof på för fullt. Mitt upp i att det byts låt iaf så skriker jag ut (de va inte meningen att någon annan skulle höra mer än personen jag pratade med) men i musikpausen va alla knäpp tysta och jag skriker då ut "men jag suger inte kuk"!!! Hahah.. Alla stannar upp och kollar på mig.. det var en sån äkta dolda kameran grej så de va helt sjukt!! Jag sitter helt röd i ansiktet och mina vänner skrattar åt mig och en kille spär på de hela genom att säga lite andra saker och argumentera emot mig osv..
Men att sitta där och säga en sån sak inför främmande människor och gapa ut det så ALLA hör det var väldigt pinsamt! ;) Men jisses så skoj vi hade åt det efteråt!!
En annan sak som hände det året var att min vän Marika kom med världens roligaste kommentar...
Det var de här med askan och island. Hon frågar mig vart island ligger och jag tittar konstigt på henne och undrar om hon är allvarlig i hennes fråga, vilket hon var. Så jag slår upp en karta (länderna står på engelska) och hon tittar och säger "jahaaa det ligger nära grekland" HAHAHA att jag inte dog! Det stod Greenland. Men hon läste snabbt så hon trodde på fullaste allvar attt det stod grekland!!!
Så där va lite av hämden av att hon garvat så mycket åt mig när ja gjorde bort mig på festen!! ;)

Kommentarer
Postat av: Therese - Väntar en liten i Dec-11 -

HAHAHAHA!!!!



Underbara människa! Kan nästan tro att du är vurpen efter mig :D

2011-12-22 @ 23:52:12
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu