Förlossningen Mölndals sjukhus!!!!!

Ja i morgon blir de in på förlossningen i Mölndal.... Ska bli nice som fan!!
Ska sniffa lite lustgas tänkte jag...
För er som inte vet då kan jag berätta att jag gå på en mamma grupp för ensamstående kvinnor och där igenom får vi dispans att gå in i en förlossningssal och bli mer förberedda inför dagen med stort D.
Skulle vart på Östra förra veckan men hoppade över det då jag inte sovit så bra.
Många tror nu att jag menar de som många gör och sitter i en aula och får kolla på ett bildspel osv.. men nu snackar vi att vi fått boka en sal för oss själva och pilla och kolla och testa på sakerna :) Och det är endast denna gruppen som har tillgång till de då dom tycker att vi ensamma mammor ska få chansen att känna oss mer bekväma (om de nu går att känna sig bekväm med att trycka ut en hel bebis, bajsa ner sig, springa runt med blöja och skrika av smärta) haha..
Ne så mina damer och herrar nu orkar jag inte skriva mer.. det va för ansträngande ;P
Men bloggen börjar bli lite färdig nu iaf.. hinner kanske pyssla lite mer med den i morgon!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Väntar en liten Dec-11

Vi fick med besöka en hel sal/rum för oss själva med våran föräldragrupp! :) Även om man precis var inlagd någon vecka innan så var det ändå intressant :)

2011-12-19 @ 01:43:10
URL: http://uncompleted.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Se där ja.. men jag pratar om gbg gumman ;) Innan hade dom så med här men de har dom slutat med så bara vi får komma in.. Sen är de ju öppet för alla att besöka och gå på sån där annan träff osv. Ska inte ens föda här men är ändå intressant att ha fått se en sådan sal :)

2011-12-19 @ 10:06:43
URL: http://offrode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu