God Jul

Blev väckt av mamma klockan 9 i morse :) Jätte mysigt att vakna upp så :) Steg upp och har fått en present i en julstrumpa precis som när jag var liten :) haha så go är hon min lilla mamma ♥ Hon hade skrivit en fin liten ramsa på ett kuvert där de stod att jag skulle leta efter paketet runt om någonstans i huset.. (så gjorde vi också när jag var liten och fyllde år eller på påsk, jag fick leta efter presenterna och fråga efter fågel fisk eller mittemellan ;P ) och det fick jag ju självklart göra idag med!! Men så tillslut så hittade jag iaf den och den va inte liten vill jag tala om ;P det var en jätte stor spegel som jag hade önskat mig.
Det serverades också julfrukost precis som varje år :) Ingen jul utan julfrukost hos mamma ;)
Efter de hade vi också mer julklapps öppning vid granen :) Och jag fick en espresso maskin :D Wohoo snacka om gött asså!! Längtar tills jag ska provsmaka för första gången ;P
Nu har jag iaf gjort mig i ordning och om en halvtimma ska vi åka till min plastsyster och fira julen :) Ska bli väldigt mysigt!!! Kanske kommer en liten uppdatering ikväll.. men kan mycket väl vara så att jag kommer vara för trött för det så får kasnke skriva i morgon isf.
Måste bara tillägga att bebis är helt vild i magen idag ;P hon är la överlycklig eftersom att det är julafton och mamma ska äta massa go mat ;) ååååh Janssons vettu fasiken va gott :)
♥God jul till er alla från oss allatvå ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu