Guten Morgen ;)

Har sovit lite som en prinsessa i natt :) Skööönt.. Dock kissat 3 gånger och vaknat 3 andra gånger av mensvärk och att jag har vart heeeelt jädra genom svettig fast iskall.. Hur sjutton kan man svettas så mycket utan täcke och när man fryser????! Helt otroligt...!
Jaja Men jag vaknade kl 8,45 och bestämde mig för att somna om efter jag vart uppe på toa så vaknade jag nu för en timma sedan :) Deee va nice ;)
Nu sitter jag här med en kaffe i handen och tänkte väl kolla runt lite på ekonomin som att betala de räkningar som kommit in och räkna på om man ska ta och köpa sig en bärbar dator?!
Har kommit på massa fördelar med de.
1. Jag kan hålla bättre kontakt med min käraste vän Therese via camen.
2. Ja den är ju bärbar det säger väl allt.
3. Jag kan ta med den till förlossningen så jag kan kolla på film, lyssna på musik osv :)
Kan ju bli lite trångt om ja och mamma ska kolla via min iphone hahaha :P
Jag kikar fortfarande på detta vilken det skulle va isf som man skulle köpa.. kan ju verkligen ingenting om datorer
Anyway, idag ska jag iväg till Minna och tjöta av mig lite så här innan jul. Man vet ju aldrig om vi kommer ses innan skruttisen kommer :) Har ju bara en gång kvar på "kursen" så de är den 4e Januari och då ska de handla om Amning. Dock hoppas jag att hon har kommit då och att jag redan kan de där ;P haha
Blir nog en liten uppdatering här lite senare :)
(Det är lite tajt nu :( )

Kommentarer
Postat av: Therese - Väntar en liten Dec-11

Kärlek till dig!! :)

2011-12-20 @ 14:34:34
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu