Inte orkat

Har tänkt på att skriva men har inte orkat! De ja hade tänkt att göra idag har jag skjutit upp till i morgon hade jag tänkt och självklart så snöar det som satan här nu!! Får hoppas på att man kan gå ut i morgon asså!!
Idag har ja suttit inne och kollat på new moon och lite av eclipse :) usch hatar verkligen dom filmerna samtidigt som ja älskar dom!!! Så jävla romantiska att man lipar ju bara!!! Saknar någons läppar röra mina så där romantiskt! Vill träffa någon som också skulle kunna dö för mig, någon som verkligen bevisar sin kärlek till mig.!!! Längtar verkligen efter den dagen jag träffar honom :)
Nu ska ja släcka ner och glo på tv tills ja somnar :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu