Jag som sov så gott...

I morse hittade ja verkligen Znoose knappen på luren asså haha. gick upp en timma "försent" Men jag hann allt på mötet iaf :) Sista gången jag gick hos henne, känns konstigt.. Men vi fick många goa skratt idag iaf. Störtskön psykolog verkligen. Men ska till henne i Februari :) Bara en gång och prata om hur allting har gått och så att hon får träffa Amanda :) Sedan blir de nog att vi fortsätter här i Kungälv! Det är skönt att kunna bolla sina tankar och funderingar hos någon.. (trodde aldrig jag skulle säga det men de har vart riktigt skönt.. Har alltid vart anti psykologer)
När vi skulle säga hej då kändes de nästan lite jobbigt haha har nog med hormonerna att göra men hon kramade mig gott när jag gick :)
Efter besöket där så åkte jag in till Ikea för att köpa en lampa och vad gör man joo man handlade upp sina pengar helt enkelt!! Smarto!!!!!
Kommer lägga upp bild någon dag när allt är klart..
Va så jäkla dum att jag började baka när jag har som ondast haha.. funderar på hur jag tänkte där egentligen men de va ju bevisat att jag inte tänkte helt enkelt hahahah :P
Nu ska ja pensla på lite ägg och in i ugnen med första plåten :)
Uppdaterat lite senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu