Juldagen avklarad

Ja då va denna dagen också avklarad ;) Va hemma idag och hämtade grejerna till mig och bebis och allt där till :) Så nu är man iaf förberedd om det skulle inträffa någonting :) Känns lite konstigt i kroppen men världens jädra halsbränna har jag nu!


Trodde inte slemmet kunde släppa mer men jo då de kunde de dock inte lika möe som i morse men kändes som att jag kissade ner mig nästan hehe ;P Dom flesta säger att det kan ta upp till flera veckor och en del säger att de tar några dagar!! Ska bli spännande och se vad som kommer hända mig :)


I morgon är de annandagen och då kommer min bror med familj hit till mamma och ska fira jul :) ska bli riktigt mysigt!! Men nu mina vänner måste jag ta och lägga mig och sova innan jag somnar sittandes ;) Önska mig lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu