Leta bil igen?

Blir faktiskt riktigt trött på det här nu. Alltså jag orkar inte med mer tjöt!!!
Ringde pappa nu och berättade att det började låta konstigt när jag kom in till stan idag i framvagnen på bilen. Då ska jag tillägga att jag sa från dag 1 att de är nåt som surrar där fram jätte konstigt och rasslar liksom. Men det vill han ju inte minnas. Måste också säga att jag har denna bilen "på prov" då pappa köpte den utan att jag ens fått tittat på den och på den vägen är det. Så de som ska fixas är då kontakten till abs för som de är nu så fungerar den inte och det måste ju fan fungera nu när det inte bara är jag som åker i bilen.
Hans svar när jag uppdaterar honom om detta blir att "ja men då säljer vi väl den nu då om det inte passar"
Men för i helvete de va inte de jag sa.. men jag måste ju berätta vad som är fel på bilen så han kan laga dom.. Ser det ut som att jag kan mecka med bilar eller? Och speciellt nu med stor mage och allt.. Ne skulle inte tro det nej!
Så sa han att det var bra att jag ringde för försäkringen kom på bilen idag.. Ehm ja asså jag visste inte riktigt vad jag skulle säga.. jag har inte köpt bilen än och jag tänker inte lägga en krona innan de är åtgärdat allting!! Men vi pratade inte om de för de va massa annat som kom upp så som att koppla ur airbagen på passagerarsidan.
Han tycker då att de är onödigt att slösa pengar på de när bebisen kan sitta bak.. Men nu är de faktiskt så att jag vill ha mitt barn där fram så jag kan ha koll på henne och det är väl upp till mig. Vad dom gjorde förr på 80 talet skiter jag fullständigt i! Sedan är jag alltid själv..
Det är många familjer som sätter barnen bak men då är det upp till dom och oftast är man två så en ofta sitter bak med barnet!!!
Sen va de massa andra saker så som småsaker liksom.. Ibland fattar jag mig inte på han.. Han drog upp att jag fortfarande tycker om M till exempel för att det står H♥M på min msn. Men så försökte jag förklara för honom att det var nästan ett år sedan jag skrev det och det är gammalt och att jag tagit bort han (pappa asså) från msn när vi grälade i vintras!! Och bara för att jag tagit bort han så blev han förbannad för de och skulle börja argumentera osv..!!
Liksom vad är de att diskutera? Och om jag skulle tycka om pappan till mitt barn fortfarande vad hade det spelat han någon roll. Men nu är inte fallet så och det är jag glad över men det är ingen annans bekymmer än mina egna! vill jag heta något speciellt på msn eller facebook, ja då är väl det upp till mig!!!!!
Sedan nu då när han är förkyld så vill inte jag åka till honom ifall jag blir smittad av den hemska förkyldningen som han har. Jag måste tänka på både mig och bebis. Jag vill inte bli sjuk nu och jag känner mig lite små förkyld redan liksom. Men jag vill kunna fira jul och nyår och föda bebis frisk!!!
Mamma kan ju inte direkt åka dit med den heller om hon blir smittad vem faaan ska hänga med mig på förlossningen då??? Jag vill bara ha med mig henne så hon måste vara frisk. Plus att det är farligt för henne att bli så sjuk med av olika orsaker. Men det kan han heller inte förstå!!!
Jag blir så trött, så jävla trött blir jag och ledsen!!! Orka hålla på.. Varför?? Vad tjänar det till?? Självklart va han ju full med och det hjälper ju fan inte till något vidare... Ne de är sorgligt asså!!!
Han skulle ringa M nu med och helt ärligt så tycker jag nästan synd om honom att min pappa ringer nu när han druckit.. de är fan pinsamt. Även om jag skiter fullständigt i deras affärer nu, de där har jag lagt bakom mig!!
Ne asså jag blir bara tröttare på de när jag skriver de så jag skiter i detta nu!! De här jäävla tjötet om den jääävla bilen!!! Jag gillar ju bilen men han får ju stå sitt kasst och laga den då!!
Ne fan nu säger jag GOD JÄVLA NATT!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Älskade stumpan! Varför har du inte sagt något. Finns här <3

2011-12-22 @ 12:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu