Mardrömmar?!?!

Har sovit riktigt hårt i natt, verkligen gått upp som en zombi när de va dags för kissepaus i sovandet! Skönt va de att få igen några timmar från igår!!
Dock så har jag drömt jätte märkliga drömmar.
Jag var på fest hos mitt ex hahahaha ofta de skulle hända. Stor mage och allt precis som i verkligheten. Men de va sommar ute och det var folk överallt och vi skulle grilla. Men när jag skulle sätta mig och äta så var de någon som hade ätit upp min mat haha och det hände två gånger. Jag blev as förbannad verkligen och skällde ut massa tjejer som satt där. Minns min kommentar så väl, när dom klagade på mitt humör, "Kom igen själv sedan när du är gravid då är du inte så kaxig längre ska ja få tala om" hahaha
Självklart så handlade ju drömmen om att hitta tillbaka till varandra men vi bara bråkade och han missförstod mig osv, precis som i verkligheten!!
Ja man kan ju verkligen undra varför jag drömde så konstigt liksom. Kanske va så eftersom jag kollade igenom gamla kort på en väns facebook och där va de bilder på han från en inflyttningsfest jag hade i början av året då vi precis träffades. Men ändå väldigt skumt!! Jag mindes den känslan jag hade den dagen, sååå nykär och lycklig. Kommer ihåg doften och hur det kändes när han tittade på mig eller rörde vid mig.
Ja de är ju de enda man saknar nu när man är själv, närheten. Någon som rör vid ens arm, håller om en när man ska sova, någon som knör i sängen och någon som säger God Morgon älskling.
Men som sagt, "Bättre ensam i ensamheten än ensam i tvåsamheten" Mycket klocka ord det där!
Nu är de kaffe time sedan göra sig i ordning och snabbt iväg till netonnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu