Nu bidde de kvällen ;)

Efter bm besöket bar de av till biltema en sväng för att handla cd skivor och en rattkrycka ;) Sedan vidare till mitt förra jobb för att hälsa på, vilket verkade väldigt uppskattat :)
Så där är min ursäkt varför jag inte skrivit nåt idag. Ligger nu i sängen hemma hos mamma då jag ska köra dom till Centralstationen till morran! Så de blir att skriva kortfattat från luren här nu :)
Hos barnmorskan iaf då... Ja då va det konstaterat att de va för att hon fixerat sig som kurvan ändrade riktning för en stund men nu håller vi oss på rak linje igen :) UNDERBART!! Mammas lilla flicka är duktig hon. Dock var hjärtljuden rätt höga.. Kan ju vara de att jag vart stressad över bråken och att hon själv hade gympa pass där inne och ville busa med barnmorskan när vi kolla hjärtat.. Dom låg på 158 slag idag och vi brukar ligga på 140-145 typ! Blodtrycket var kanon som vanligt med så nu behöver ja inte komma dit förrän om två veckor, på lucia faktiskt och det är samma dag som jag ska ställa i ordning allting och bädda spjälsäng osv och packa bb väskan :) Ååå så spännande! Drömde i natt att hon kommer den 14e Januari och att allt gick fort och bra :) så hoppas på det!
Fick med min journal idag med so. Ja ska ha med till förlossningen eftersom ja ska föda på Näl i Trollhättan:)
Nä mina hjärtan dags att sova ska ju upp vrål tidigt i morgon!
Terre jag va inne på bloggdesign och kollade tror ja de va! Kan länka dig när jag kommer hem, har det på datan hur man gör :)
Natti natti alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu