Ny data

Wohoo haha min första laptop någonsin har jag gått och köpt mig idag :) Tyckte faktiskt att jag var värd de efter att jag faktiskt har jobbat ihop dom pengarna, inte kan göra så mycket på dagarna när jag går och väntar på skruttan och som en liten belöning till mig själv efter allt jag klarat av det senaste halvåret :) Så nu fick jag allt ge mig själv en julklapp då jag inte har någon gubbe som kan skämma bort mig så får man göra de själv ;) haha!
Så nu min älskade Therese Nu får du knipa för ikväll ska du och jag cama ;) he he he
Nu ska jag däremot in till köket (katastrof asså) de är inte skoj att diska..
Men de  måste ju göras.. ska ju vara borta hela julen så dags att sätta igång innan jag somnar!

Kommentarer
Postat av: Therese - Väntar en liten Dec-11

Ja ikväll ska vi cama som sjutton! <3 Längtar!!

2011-12-22 @ 19:23:10
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu