Onsdag

... Vaknade nu för 35 minuter sedan och va akut kissenödig och självklart kan ja inte somna om. Jag väckte nog lilla skruttan när jag fick rusa upp på toa (rusa i min lilla värld är att försöka skynda sig så gott de går även om de är i snigelfart) Det är lite svårare att ta sig upp ur sängen nu när vi ställt Amandas säng bredvid min så måste änna masa mig ner till fotändan för att komma upp. Haha så de kan ju alla tänka sig att en 10 tons val inte är så smidig helt nyvaken och ont som sjutton i bäckenet! Men men idag är de bara 25 dagar kvar till beräknat Och om 11 dagar är hon väldigt välkommen :) Jag hoppas verkligen att hon bestämmer sig för att komma då asså för nu i slutet är de inte skönt att vara gravid längre! Men som sagt hon tar väl efter sina föräldrar, envisa som få ;) haha.
Ska lägga mig och glo på tv nu innan de är dags att gå ner till tvättstugan om en timma :)


Kommentarer
Postat av: Therese - Väntar en liten Dec-11

Så har jag det med. Spjälsängen står jämte min sida och det finns inte mer utrymme så man kan skapa en gång, så jag måste åxå hasa ner till fotändan o göra snigelspår eftermig för att ta mig ur sängen.. =)



Puss älskade vän! <3

2011-12-21 @ 08:58:47
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu