Pjuh... Va skönt

Nu äntligen vaknade skruttisen i magen, har försökt väcka henne en stund nu, hon brukar vakna när jag sitter still så började bli orolig för de är inte lika mycket aktivitet som annars dom senaste två dagarna!!
Men nu blev hon la arg på mig när jag tryckt och klämt lite på rumpisen som ligger under bröstet på mig som vanligt :P
Gud va skönt :) Ska ju till bm i morgon och de ska också bli skönt :)
Hoppas dock inte jag behöver väga mig för de gjorde jag nu i morse :'( Fyy faan säger jag bara jag hoppas verkligen att det är vatten asså!! Hur kan man annars gå upp så jääääävla mycket?! :'(
Jaja allt för min lilla prinsessa.. bara hon mår bra så mår jag bra :)
Pssst, 24 dagar kvar till bf nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu