Plask, plask...

Ehm va hände?! Vatten?? :O för ca 30 minuter sedan vaknade jag och ställde mig hastigt upp för att springa och kissa så bara rann det längs benet.. Och där stod jag och blev helt skakis haha fick rusa in på toaletten och kissa och fundera på varför de är blod med haha yr vaken fattar man ju ingenting ;P in till mamma med världens skakigaste röst hahaha "jo mamma asså att eh ja vet inte vad som hände om det är vatten eller så vad ska ja göra?" Haha vet inte hur ja tänkte där men fick prata med en kanon go tjej på förlossningen iaf så fick en tid kl 11.30 för undersökning :) så nu ligger ja med lite värk som drar i hela jäkla bäckenet på mig inte skönt med andra ord!!! Men så sa hon att ja skulle lägga mig och försöka sova yeah right asså!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Aaah, vad spännande :D Lite avis ;) jag vill meeed. Haha.

Men gud vad roligt, tänk om de ploppar ut en liten bebis snart :D

Lycka till!!!!

Puss puss

2011-12-26 @ 10:10:38
URL: http://myheartofglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu