Sova va de ja

Nu ligger man här igen under täcket och tankarna flödar åt olika saker....!
Gillar inte att känna mig så ensam :( känner mig liksom övergiven att få göra allt detta ensam när man skulle vara två. Kul att pizzagubben frågade hur lång tid de va kvar på graviditeten och frågade vart min partner var någonstans (va på pizzerian med två vänner som då är ett par) Ne man får så snällt säga att man är ensam och det är i vissa situationer väldigt jobbigt och man skäms. Man skäms inte över en själv utan man skäms över personen som skulle stått intill mig.
Hoppas inte att jag drömmer om honom i natt. Jag har ju faktiskt gått vidare och Det har ju han med :)
Nu gäspar jag så mycket att tårarna rinner så nu släcker jag ner för i dag så skriver jag mer i morgon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu