Vecka 35

Det går undan nu :) Äntligen vecka 35
Mgen den växer fortfarande haha känner mig som ett hus snart ;) Lite mysigt är det dock börjar jag tröttna på att ha så fruktansvärt ont! Folk förstår ju tyvärr inte att det är så allvarligt som det är utan tycker väl säkert att man klagar för minsta lilla. Men det klart har dom inte fått uppleva det så vet dom ju inte. Jag hade ju bara hört att foglossning kan göra fruktansvärt ont men inte trodde jag att det kunde bli så här. Nu har man ju mer kunskaper om det och läst att det finns dom som måste sitta i rullstol till och med för det.
Nu när det börjar närma sig har jag börjat tänka mer och mer på pappan. Är han ens intresserad av att veta eller går han där och inbillat sig att det inte är hans barn fortfarande?!
Det är så många tankar som surrar i huvudet och saker som jag gärna vill ha svar på.
Man tänker ju på hur livet kommer se ut när lillan kommit ut och så, vilka val man kommer göra då.
Hade känts bättre på ett sätt om man kunde bli vänner innan hon kommer, men med tanke på vad han håller på med så har jag egentligen ingen skyldighet till honom mer än att han ska träffa sin dotter givetvis. Dock när faderskapet är fastställt då han tvivlar på att han är pappan.
Men det är väl bara för att han kör samma spel mot hans nya som han gjorde med mig.
Magbild kommer upp i ett senare inlägg från telefonen då jag fortfarande är hemma hos mamma!
Dags att duscha nu och se vad denna dagen har att erbjuda då kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu