Vecka 36

Idag går jag in i vecka 36, shit va tiden går fort nu :)
Fast nu orkar jag inte längre.. tycker hon kan komma nu om man ska vara lite ego!!
Tröttheten har kommit tillbaka och det är väl ett teckan på att ta de lugnt kanske.. haha men de är ju de enda jag gör.. tar det lugnt haha :P
Fast jag har kommit in i någon slags koma typ.. orkar ju inte göra någonting orkar inte ens prata i telefon och vill nästan bara vara ensam. Ensam och känna lugnet!!!! Därför har jag inte skrivit någonting knappt det senaste för att jag inte orkar!!!
Ville bara tala om för er att nu går jag in i en ny vecka och det är gött!!!

Kommentarer
Postat av: Terre

den där tröttheten fick jag med runt dina veckor... kroppen säger "vila inför förlossningen".. =) Men de vet du säkert! Vila så mkt du kan... en stark förvärk tar bnämligen bort 3 veckors vila kan jag meddela...



pusss <3

2011-12-13 @ 10:33:39
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu