Vecka 37 (36+0)

Här har ni henne.. Valen ni alla kommer minnas ;) hahaha
Ja nu jävlar i min låda växer det asså!! Sheeeeeeeet asså!! Men de är så gott så.. Undrar mer bara hur stor hon egentligen är och hur mycket hon kommer typ väga under förlossningen!! Ehm eller vill jag veta de? Vi borde nog gå en rejäl bantings kurs innan ;P Nää tjock blir hon väl inte på mina clementiner inte!!
Va på Mölndals förlossning och fick kollat hur de såg ut i alla rummen och fick åka ner på bb och kika lite och så!! Kändes gött att fått se det iaf! Dock såg de inte jätte fräscht ut.. mitt val känns bra och det är ju så klart Näl :)
Hade röven ont i nedre delen av ryggen och molande värk liksom (tidigare i dag) Sen jävlar vilken äcklig mensvärk jag fick.. Haha och ändå vet jag att det där inte är någonting jämfört med dom riktiga sedan.. Tanken slog mig redan då (ja ja är klenis) ;) Men att varför gick jag med på det här hahaha :P
Joo för att jag kommer få världens finaste dotter :D Måste pinas lite innan.. man får ju inget gratis här i världen ;)
Ne nu blir de att lägga sig och glo på tv i sängen lite och hoppas på att somna så där gött för nu rinner tårarna på mig när jag gäspar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu