Vilken början på denna dag..

Har knappt kunnat sova någonting då jag legat och vridit mig och tänkt en massa. Sen har jag tänkt på min kära vän som förhoppningsvis sitter med en helt underbar bebis i famnen och bara myser! Jag hoppas verkligen det iaf. Har fått lite uppdateringar, go hon är som tänker på mig mitt upp i allt :) Då känner man sig faktiskt speciell :) Jag hoppas verkligen allting gått bra och att dom alla mår bra :)
Vill inte säga grattis än då jag inte fått slut beskedet riktigt men de kommer säkert under dagen eller i morgon kan jag tänka mig :)
Ja och inte nog på att jag fick reda på det så hoppade jag i ett gott bad, MYS!! Sen hade, håll i er nu, försäkringskassan ringt mig.. RINGT fattar ni eller de händer ju aldrig!!!!!!! Dom gillar ju att skicka papper hela tiden bara ju haha.. Men kanon go tjej fick jag prata med som håller på med mitt fall av föräldrapenning :) Hon ville verkligen göra så bra som möjligt för mig så nu går hon tillbaka till 2009 och kollar för de va min senaste riktiga anställning som jag haft över 6 månader :) UNDERBART! De är ju där jag haft bäst lön med ju!!'
Nää får skriva lite mer sedan för nu dör ja av hunger och börjar få bråttom som faaan nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu