You made my day

Idag har varit en kanon dag egentligen :) Fick inte sovit nåt i natt knappt.. storm ute och vaknade genom svettig och jätte konstig.. :/ Hade precis somnat så får jag massa jävla sms som väckte mig. Så jag fick så snällt gå upp och sätta mig i badet en sväng.. Sen iväg på mötet :) Det gick kanon bra och jag fick mycket svar ändå och känner mig nöjd.. Dock va de väl egentligen 1000 frågor som jag tänkte ställa som jag just då inte mindes.. Men aja ska ju på andra sånna möten med "på riktigt" Detta va mer ett föredrag eller så..!!
I morgon ska jag till Mölndal en sväng och det ska bli göttigt innan jul och nyår..! Kanske sista gången vi ses innan bebis kommer så de ska bli intressant ändå!! :)
Nu på eftermiddagen har jag bakat stora kladdmuffins och scones.. dock blev sconesen inte goa.. gjorde som receptet sa men dom blev liksom kladdiga =/ hade dom vart inne längre så hade dom ju blivit brända med.. men aja får ta mer mjöl än vad som står då!!
Nu är jag så trött att jag deckar ordentligt snart..!! Ska ta mig en liten bit på kanten på ena mackan som är frasig.. Så ska jag lägga in muffinsen i frysen och så :) Sen dra täcket över huvudet och sova kanske :)
(längtar tillbaka till denna kroppen, nu uppskattar man den mer än innan.. och här va jag ändå i vecka 16)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu