31+0

Illa av mig att inte sköta kategorierna så väl och sära på dom ;) Allt hamnar i vardagsmappen hela tiden! Men de ska bli ändring.. varje vecka från och med... I morgon, så ska jag lägga upp magbild osv :) Mest också för att jag ska själv hålla reda på när och vilken bild hör till vilket datum senare :)
Men men what ever.. Jag är superduper kanon jätte otroligt trött nu.. Skulle vart på kontroll hos min Barnmorska idag men så ringde dom precis när ja gick upp ur sängen och sa att hon var sjuk.. Men så sa ja att ja kunde gå till någon annan istället för jag känner att jag gärna tar ett blodprov och blodtryck nu..! Sen ligger hon så sjukt långt ner, ibland känns de som att jag inte kan röra mig för att hon ligger i vägen så jag får så snällt sitta kvar hahaha..!!
Men aja.. får la se vad hon säger i morgon :) är ju inte orolig på nåt sätt.. jag känner min underbara bebis varje dag så som magen skuttar i sidled haha och upp och ner så är de en flicka som kommer springa maratonlopp med dom spralliga benen ;)
Aja.. va hemma hos mamma idag iaf :) jätte mysigt! Åkte vid 11 hemifrån och kom hem för en halvtimma sedan :) Tiden bara springer iväg när jag är där :)
Nää nu blir de snart sängen.. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu