6 Veckor..

Om precis 6 veckor så får min prinsessa mer än gärna komma :) Dock inte innan ;)
Drömde i natt om att hon föddes för tidigt och jag skulle amma men det kom ingen mjölk! Jag var helt förtvivlad för att det inte funkade alls. Tror att det är en rädsla som jag har inom mig när de gäller amning och så.. hon måste ju få i sig mat! Fast ja kommer ju köpa ersättning och ha hemma om det skulle vara så att de inte funkar! :)
Längtar så otroligt mycket efter henne så det är helt sjukt! Tänk att få hålla henne i famnen och pussa och mysa med henne! Är så lyckligt lottad att få chansen att få barn! Tänker på dom som är barnlösa som vill så gärna få barn men som inte kan! Fy tusan vad hemskt! Det är ju tur att man kan få möjligheten att adoptera men det är ju ändå inte samma sak som att gå igenom en graviditet då man skapar banden mellan mor och barn redan från början!
Jag började älska mitt barn av bara tanken när jag och pappan bestämde oss för att skaffa vårat kärleksbarn :)
Sedan när jag såg plusset på stickan och kom i en slags chock då det verkligen var på riktigt och dom glädjetårarna som bara sprutade av lycka! Bara sånna saker är helt obeskrivliga!
Som också när jag kände bäbisen röra på sig för första gången. Då var jag i vecka 16 och kom precis till jobbet kommer jag ihåg. Och dom första sparkarna. Jag blir helt tårögd när jag skriver det här för vad jag är lycklig som får uppleva det här, helt fantastiskt!
Jag älskar dig min lilla bebis. Du har det allt bra, ingen kan älska någon så mycket som jag älskar dig! Du är ett så himla efterlängtat och älskat barn ♥

Kommentarer
Postat av: thomas

ska bli roligt att få se dig putta runt på en vagn :-) och få se om hon är lika fin som dig kram på dig hjärtat

2011-11-20 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu