70 dagar kvar ♥

Igår va jag på maskerad/födelsedagsfest med ett tema som var Bad taste. Kunde dock inte ta på mig dom kläderna som jag tänkte först för självklart va dom för små haha.. Så fick bli den fula slappar stilen som ni ser på bilden nedanför. Försökte ruffsa till håret men ruffset gick ur.. Skulle se nyvaken ut men hade redan sminkat mig då jag gick i tron att kläderna skulle passa :P haha.. De va himla trevligt, synd att man är så fruktansvärt trött hela tiden bara :( Ingen energi till någonting längre..! Men en trevlig kväll med trevliga människor!
Två tjockis bilder bjuder jag på idag med.. kan inte hålla alla bilder för mig själv ;) Bristningarna är inte från nu utan dom har jag tyvärr haft sedan innan.. Men bra att kunna skylla på bebismage sedan ;) mohaha.. Dock ser jag att dom blir tydligare bara och en del lite röda.. Men men de hör till!!
Har druckit några koppar kaffe nu men de hjälper inte.. är dö trött ändå :( Idag ska ja bara slappa slappa och ännu mer slappa! Önskar ibland att man har nån att slappa med.. Men snart så så är jag inte ensam längre.. Då kommer jag aldrig vara ensam mer :P Då kommer jag nog sitta och tänka på denna dagen som jag sitter själv och längta tillbaka en sväng.. Men just nu längtar jag efter min lilla skrutta som lever loppan i magen.. Kan de vara kaffet kanske.. Hmm.. Aa ja har redan druckit mina koppar idag så nu blir de inge mer iaf. Brodera på min jul duk och kolla på film idag då...!!
Kanske blir nåt litet inlägg sedan ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman, jag köpte Shea Body Lotion på The Body Shop, den ska funka utmärkt mot bristningar, då jag inte vill ha några nya denna gången :P Haha. Smörjer in hela kroppen varje gång efter jag har duschat, och jag har inte fått några nya + att dom äldra syns mindre och mindre faktiskt :)

2011-11-06 @ 18:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu