Amanda Gärd Landström

Jaha en helvetes morgon då ja.. Knappt sovit nåt i natt. Drömt massa sjuka drömmar :( Och så började morgonen med att självklart känna sig riktigt jädra ledsen! Vet inte riktigt vad jag ska göra.. har bara suttit här i soffan och inte gjort någonting. Ska ringa pappa om en stund hade jag tänkt och gratta på fars dag. Vet inte än om jag ska åka till han eller hur jag ska göra! Hade väl vart bra och få påskrift på reg beviset på bilen om jag får sålt den!
Har suttit och tänkt lite på det här med namn.. Man vet ju inte om Amanda ser ut som en Amanda när hon tittar ut! Men Har vankat lite fram och tillbaka med de där med mellan namn om jag ska ha ett eller två. Men nu blir det bara ett :) Det har vart självklart att hon ska heta Gärd i andra namn då jag heter det efter min mormor och då får hon ta över det namnet, vilket skulle betyda jätte mycket för min mormor :) Och självklart mitt efternamn då.. haha vems annars liksom :P Jaa nu när namnet är klart och bestämt så är ju frågan bara hur man gör med dopet sedan.. Har grubblat på de hur länge som helst även om det är sååå långt kvar men ändå!
Vart ska de vara? Vilka ska man bjuda? Hmm jaa de är mycket att tänka på de där ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Lilla dockan, vilket fint namn hon får! =)

2011-11-13 @ 16:08:22
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu