Är så glad!

Först när jag vaknade i morse så va ja självklart gnällig eftersom jag inte kunde somna om.. Men till slut så somnade jag och tro det eller ej asså jag vaknade 11,30 :O Va förvånad jag blev när jag kollade klockan! Men vaknade på sååå himla bra humör!! Har mått kanooooon bra idag verkligen och det känns så himla skönt! Har sovit så hårt med bägge gångerna (i natt och i morse asså) behövde bara gå upp en enda gång och det var vid 5 tiden och de va ju då jag inte kunde somna om men efter det asså halleluja haha!
Innan uppskattade man inte sömnen lika mycket som man gör nu under en graviditet. Innan tänkte man liksom om någon som va gravid, "va skönt att du kan sova hela tiden när du vill." Och "är du så trött så gå och lägg dig och sov då." Men jag tar verkligen tillbaka dom tankarna för man kan inte ens föreställa sig hur det är att vara gravid, verkligen ingen dans på rosor direkt :P
Idag har jag varit på föräldra gruppen för ensamstående kvinnor, det var första mötet idag. Var jätte spänd men hade inga så där jätte förväntningar och var inte direkt nervös. Allting gick kanon bra och det var kul och se så många som hade samma situation som mig. Och blandade åldrar med. Några hade barn men för många var det första gången, precis som mig! Vi pratade om förlossningen, jag tycker väl personligen inte att man lärt sig nåt som man inte redan visste. Barnet kommer ut där och det kommer göra ont en stund osv osv. Haha.. Nä men känns skönt att jag är inte det minsta orolig för förlossningen jag visste att de ska göras och det går ju över och det är verkligen värt det :)

Svar till "Rapunzel":
Jag godkänner inte din kommentar för det är nåt som kan stanna mellan oss men jag svarar gärna här :)
Jag är jätte tacksam för din kommentar och så himla fint skrivet. Jag fick nästan gåshud på armarna när jag läste det du skrivit! Det värmde ska du veta. Speciellt när du vet vem jag pratar om, då vet du också nog om vad jag pratar om!
Tack för ditt stöd och din styrke kram den behövdes




Kommentarer
Postat av: thomas

Åååå så vackert hjärtat du passar värkligen med gravidmage du är en oerhört fin tjej med vacker mage och snart kommer ditt ävterlängtade <3 ska bli roligt att få se dig med ditt lilla underverk kramar om dig hårt <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-11-24 @ 10:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu