Arbetsförmedlingen... Skrattretande

Hade fått ett mejl av af idag där dom vill att jag ska komma på öppet hus för att prata om vilken aktivitet jag ska välja.. med andra ord hur jag ska gå vidare i mitt jobbsökande.. Det känns ju heeeelt otroligt jävla onödigt just nu faktiskt när det är 10 veckor till bf haha..! Ja herregud säger ja bara! Förra gången jag var tvungen att komma dit så va dom inte ens där.. Sen va de ju sjuuuukt många andra där som också hade fått tiden kl 13.00 och så tog dom en till personligt samtal en och en HAHA.. stackars jävlar som kom senare.. Ska vara där i god tid som förra gången så ja kan komma in först.. men är så sjukt omotiverad till det där asså!! Om ingen har velat anställa mig innan så varför skulle dom göra det nu? hahaha!!!
Jaja.. ja får nåt att göra iaf en liten stund! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu