Bara högg till...

Såg nåt jag inte ville se och det bara högg till rätt i hjärtat :( Det kan tydligen fortfarande göra ont.. Usch vill verkligen inte det här!
Tror att det är ensamheten som talar igen.. Att det egentligen bara är den som får mig att tänka på det! Tror inte att jag saknar honom egentligen utan att det är för att jag känner mig ensam som gör det!
Går in i vecka 31 idag.. Ca 9 veckor kvar typ.. Så nu är det inte så långt kvar till att min underbara flicka ska komma ut och se sig om i världen! Längtar så in i bomben mycket efter henne! Säger bara efter nyår då jäklar får hon allt komma :) hehe..
Idag känns det jävligt tungt asså.. tyngre kommer det bli. Ska jobba i morgon och halv dag på onsdag. Det känns också tungt måste jag erkänna.. Fötterna är sjukt svullna och jag orkar inte göra något alls.. Kroppen är tung som bara den. Jag önskar att jag fick den hjälpen av någon som det var meningen att jag skulle få.
Att få en kram, någon som håller om en och hjälper en med saker här hemma. En som säger att han älskar mig och klappar mig på magen. En som smeker mitt hår tills jag somnar och en som skickar sms till mig under dagen och säger hur glad han är över att ha mig.
Jo den dagen kommer jag vet det, men vart är han när jag som mest behöver honom???
Någon som muntrar upp mig när jag mår dåligt och sånt. Hämtar en filt och eller tappar upp ett härligt bad med levande ljus..
Har haft en enda kille som verkligen överraskat mig och försökt vara romantisk. Dock va han ett riktigt svin men han gjorde mig väldigt glad emellanåt.
Han skrev lappar till mig som jag kunde läsa när jag vaknade på morgonen. Han överraskade mig med ett bad, mitt favorit vin, rosor och levande ljus. Efter badet serverade han skaldjur och vi såg på "våran" serie, Scrubs, hela den kvällen. Jag minns det som igår. Jag minns hur det luktade, hur det såg ut och den känslan. Ååå va jag vill uppleva den igen. Vi hade de faktiskt väldigt många bra stunder tillsammans. Vi gjorde väldigt mycket tillsammans. Som att bara sitta och hålla sällskap på badrumsgolvet medans den andra badade, vi kunde prata i timmar. Eller så badade vi ihop och bara höll om varandra. (jag minns verkligen hur det kändes, hur det var att ta på hans kropp, vilken parfym han använde och när hans otroliga kyssar). Kolla på när den andre spelade data spel och gjorde popcorn och hjälpte till på spelet. Synd bara att han gjorde som han gjorde och gjorde mig så illa där emellan. Och en sak till.. jag minns våran ett års dag.. Han hade fixat bord till endast oss på hela restaurangen och gjorde så att dom jobbade över till kl 1 på kvällen för just våran skull. Vi åt 7 rätters med olika viner och dricka till varje rätt. Vi satt helt själva på hela restaurangen och det hade han fixat. Svindyrt var det med men bara för att det var våran dag så hade han ordnat det, snacka om romantiker!
Nää drömma kan man ju alltid göra...
Nää hoppa ner i de där badet nu då så man är klar för natten sedan..! Det är ju ett helt träningspass för en flodhäst som är lika vig som en elefant!!!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu