Bjuder på en bebismagbild


Kommentarer
Postat av: thomas

Hehehe vilken mage :-P säker på att det inte är 2 st hehe förstår om du har det jobbigt ;-)

2011-11-27 @ 15:11:19
Postat av: Hanniii

Svar:

Eller så kan det vara så att det bara är 6 veckor till bf.

Visste inte att gravida skulle vara pinn smala i vecka 34

2011-11-27 @ 21:04:45
URL: http://offrode.blogg.se/
Postat av: Sanna

tkr iofs att din mage ser väldigt liten och fin ut och inte alls så stor som tomas verkar tycka

2011-11-27 @ 23:56:28
Postat av: Malin

Äh, jag tycker du har en lagom och fin bebis mage ^^ Säkert så att bebisen ligger lite längre ner, som du har skrivit i ett annat inlägg. Sen får jag väl påpeka att allas gravid magar är olika :)

2011-11-28 @ 14:18:08
URL: http://myheartofglas.blogg.se/
Postat av: thomas

tycker inte alls att den är jätte stor ber om ursäkt om det blivit ett missförstånd det var inte min mening att försöka såra. Men det är skillnad på magen nu och innan men var lugn den försvinner igen tycker att den är jättefin och det finns något fint i den också .

2011-11-28 @ 16:34:24
Postat av: Hanna

Missförstånd? Hur kan det ens bli ett missförstånd när det står klart och tydligt vad du tycker!! Men faktiskt Thomas så behöver du inte yttra dig mer för jag vill inte känna mig så kränkt igen! En vän kläcker inte ur sig något sådant utan står som stöd! Alla har hört att man skämtar inte om en kvinnas vikt. Sen har alla hört att man aldrig ska påpeka en gravid kvinnas mage, just för att det kan bli såhär! Jag känner mig otroligt sårad och sånt här accepterar jag inte! Skulle aldrig falla mig in i att fråga dig om du bär på tvillingar.

2011-11-28 @ 20:50:40
URL: http://offrode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu