Botten är nådd!!

Nu orkar inte jag. Ni är alla likadana av det manliga könet...!!!
Du gjorde det på eget bevåg vad hade du tänkt skulle hända? Du kan ju inte klandra mig för saker som du gör!
Jag sa till dig att man inte köper något utan att ha tittat på det först.. Så om du nu är dum och gör det så ska du fan inte klandra mig för det!
Jag orkar inte mer... jag orkar inte med folk som måste trycka ner och skylla på andra när dom är likadana själva!
Ni två är fan likadana.. är de sån man är där borta där ni bor? Vilken jävla tur att jag flyttade där ifrån!!
Jag var glad över att vi kunde bli vänner igen efter allt som var, men tydligen var det inte ömsesidigt! Jag var glad över att du skulle få vara morfar osv.. Men att du kunde vara så himla elak mot mig i telefonen det trodde jag aldrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu