Dags för nanetime...!

Nu mina vänner blir det nanetime.. Men först måste jag beklaga mig lite för det är så himla synd om mig när de gäller min äckliga bil!
Först så behövs tutan fixas och det är endast verkstad som får fixa de då problemet sitter i ratten och där är en airbag. Sedan behövs fjäderjäveln vänster bak bytas, då den är av.
Bussningarna, motorfästet och göras en framvagnsinställning. Jaa hmm de va nog de som behövs innan besiktningen. Sedan efter bägge inbrottsförsöken måste jag byta låshelveten runt om samt handtag, rosten på dörren måste fixas och nästa år MÅSTE jag ha nya vinterdäck.. som jag egentligen hade behövt redan nu men jag har inte råd!
Hmm Jaa tror ni att jag är sugen på att lägga ut en helvetes massa pengar på aset när jag också inte får in vagnen. Eller aa nu ljög jag, den går in men måste ta bort liggdelen och lägga den i baksätet (den tar upp två sittplatser) sedan kan jag skicka in ramen i bagaget. Med andra ord så finns det endast en enda plats i bilen till övrig person. Hmm jaa de åker inte så många med mig men ska man behöva ta 2 bilar om man är tre personer?!
Sen är de inte så himla roligt att hålla på och kämpa sig med jävla vagnen varje gång heller!!!!
Nä men då pratade jag med min kära pappa om problemen och visst han är bara snäll och vill väl. Men han tyckte att jag hellre skulle köpa en annan gammel sleten 850 kombi med defekt motor så skulle vi sätta dit min motor i den istället så har jag ju en kombi! Eh.. Jaa asså tanken var ju himla god asså men aa.. ja behöver nog inte ens kommentera det för ni förstår nog redan vad jag tänker!!
Nä jag funderar heeelt seriöst på att se om man kan ta nåt lån så ja kan köpa en bil så åker jag och skrotar skiten! En som dom inte kommer gå på och försöka göra inbrott i!!!!!
Nää blää för jävla bilar asså, blir så arg på dom bara!!!

Svar till Thomas:
Tack going :) Hon kommer inte bli lika fin som mig, hon kommer bli vackrast i världen min lilla flicka, om hon då får mitt utseende vill säga ;) Men de tror vi ju på ;)

Kommentarer
Postat av: thomas

Du får kolla med en bilfirma dom kanske tar den inbyte :-P



Får hon ditt utseende så kommer hon bli en jättefin liten tjej det är ju bara att kolla på mor sin ;-) <3<3<3

2011-11-21 @ 07:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu