Dags för natten..

Ligger nu i sängen och ska snart inta position med kuddar upp puffade överallt! Måste bara berätta vilken jädra otur jag haft idag med.. De började i morse när ja skulle duscha och skulle precis sätta mig i badkaret.. Självklart drar jag i armbågen i koppen där min rakhyvel ligger (som jag dessutom skulle använda) letar som sjutton bakom mig efter den men självklart hade den flugit ner UNDER de jädra badkaret! Blev riktigt arg och försökte få ut den men insåg snabbt när jag stod på alla fyra naken i badrummet att det är såna här gånger man behöver den där mannen!!!! Han som skulle hjälpa mig och stå där för mig!! Nu är jag så jädra tung och kan knappt diska!! Det blev så uppenbart att man är själv när nåt sånt händer, fan va ledsen jag blev :( det är mycket som jag hade behövt hjälp med i vardagen och så men nu är man verkligen ensam på riktigt!! Det är inte så att jag kan ringa och be någon om hjälp heller :( önskar att han skulle tagit sitt ansvar och hjälpa mig med olika saker i vardagen för allt påverkar min kropp och bebisen liksom hans barn! Tyvärr kan man inte tillverka ett barn ensam utan man är två om det. Klart man önskar att det hade var på ett annat sätt. Att man hade kunnat dela med sig sina tankar och funderingar kring allting och hur allt påverkar kroppen osv. Det är liksom inte samma sak att prata med vänner och familj om det utan efter varje bm besök säger man antingen ingenting eller bara att det var bra! Ingen som kan vara med någon gång emellanåt och vara med och lyssna på hjärtat osv!
Innan var vi inte så ovänner som vi är nu utan hela tiden att det var vårt älskade kärleksbarn och att vi inte ville ha barn med någon annan även om vi inte är tillsammans osv!
Det sitter djupt att han ens kan med att tvivla på att han är pappan!!!
Men allt det där som jag saknar nu får jag ta igen nästa graviditet :) Med min riktiga man och då en man som står för sina handlingar och menar allvar och ser allvaret i det och menar det han säger och kan ge det stora löftet på riktigt :) Längtar till den dagen för jag vet att den kommer att komma :) min stora dröm kommer att slå in, inte med M, utan med mr right :)
Det var allt för den här dagen nu deckar jag snart va trött jag är! Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu