En kanon dag

Idag har det vart en rätt bra dag :) har vart ute med pärlan en sista gång innan jag säljer den i morgon. Jaa lite separations ångest har jag allt ;) men måste ju verkligen ha en kombi. Har hittat två som jag vill ha dock inte inom min budget men ska fråga pappa om jag kanske kan låna utav han!
Åkte till pappa idag en sväng iaf och hälsade på :) sedan bar det av till brorsan en sväng och tjöta lite :)
I morgon ska jag ringa på några bilar och se om de kommit in någon ny.. Måste upp tidigt med för att städa ur allt i bilen och ta fram lite som ska med osv..! Kommer känna mig grymt handikappad i morgon haha :P på tisdag måste jag hitta en bil som jag kan köpa!! Hoppas jag kan låna pengar av pappa för jag har blivit kär i den bilen :)
Nä nu måste jag verkligen sova! Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu