Föräldragruppen

Idag var jag på föräldragruppen som vänder sig till enbart oss ensamstående kvinnor. Jätte skönt att sitta där 8 stycken som är ensamna :) Där känner man sig verkligen inte utpekad eller så.
Idag handlade det om smärthantering och vad jag kan säga rent faktamässigt just nu så vill jag inte ha ryggmärgsbedövning (fast jag kommer säkert ändra mig sen). Men kommer vilja testa allt annat först som inte ger sånna biverkningar. Är nålrädd som fan men skulle vilja testa akupunktur och lite sånt faktiskt!
En från mammagruppen har redan en dotter och med henne andades hon igenom hela förlossningen! Tänk om man hade kunnat lära sig det.. det hade nog också gjort mycket :)
Hmm aa intressant de där.. Är sugen på att skriva ett förlossningsbrev nu faktiskt :) Shit asså nu börjar de bli nära asså :P 46 Dagar kvar till bf :) Ååå va mamma längtar efter dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu