"God" jävla Natt!!!

Asså killar, gubbar, pojkar.. ja va fan ska man kalla dom? Inte fan män för det finns inga riktiga män. Endast på film och i sagor. Sålde min bil idag.. Och idag skulle jag hitta den bilen som jag fastade mest för och min pappa skulle ju hjälpa mig med pengar. Eftersom ja sa att jag va lite inne på högre prisklass så trodde jag det var okej också.. Men självklart så kunde jag tydligen inte låna pengar helt plötsligt. Så nu står jag här och får köpa en bil som är i klass med den jag hade.. Jävligt nödvändigt att ens sälja min bil då kan man ju tycka. Vad hade de spelat för roll? Kommer på mer och mer saker varför jag måste ha en nyare! Ett är ju då att ju nyare desto färre inbrottsförsök, två är säkerheten, tre dom kostar exakt lika mycket i försäkring osv osv.. Så i morgon skulle egentligen jag och pappa ut och kolla på bil till mig.. men eftersom att han inte har tid att prata med mig idag och klockan är nu för mycket för att ringa så får vi hoppa över det då folk faktiskt jobbar på dagarna! Så idag hade det vart hög tid att ringa och "boka" tid med dom som jag vill kolla på.. men nää de får jag ju hoppa över! Så i morgon blir de nog att ringa till banken och kolla om jag får ta ett lån på 16.000 för de är de som fattas och hoppas på att det funkar så jag kan köpa en bil snarast!
Trodde inte de skulle vara några problem att ta bussen till barnmorskan men för det första så kan jag inte gå 1.5km TILL bussen. Sedan kan jag inte stå och vänta i 20 min på nästa buss.
Skulle posta ägarbytet osv förut och jag kom ca 30 meter och ville sätta mig och i princip dö av smärta.
Nä så det där med att åka buss är tyvärr uteslutet :( Samma om jag skulle kunnat stå upp och vänta på bussen i 20 min i kungälv så hade jag ändå fått gå 0,5km till den andra bussen..
Nää Så jag får hoppa över smärthanteringskursen på onsdag och extrakontrollen hos barnmorskan på torsdag för jag kommer ingenstans!
På fredag dock ska jag köra in mamma och min styvpappa till gbg och då kan jag ha mammas bil i helgen och så ska ja vara där och passa katten med!
Sen är de allt annat jag skrivit om tidigare som surrar i mitt huvud och gör mig så jävla ledsen. Att man ens kan trycka på någon som redan ligger ner!
Att genomgå en separation under en graviditet och genomgå allts om jag gjort sen i somras. Bo hos föräldrar, flytta igen, foglossning som gör en handikappad och nu ingen bil och ingen jävla hjälp någonstans och så får man höra hur tjock man är när man redan mår sjukt dåligt över sin viktuppgång. Det är fan inte kul någonstans!
Man känner sig helt jävla värdelös. Som att man inte är värd någonting utan att folk bara kan påpeka och hacka på en!! Kul också att känna sig sååå jävla speciell att för några månader sedan så skulle jag gifta mig egentligen och nu har han hittat en ny. Så speciell var man, inte alls! Och få höra att han tvivlar på att han är pappa och sprider rykten om att jag vart otrogen osv!! Just i stundens hetta vill jag säga att jag önskar verkligen att jag hade vart otrogen men så pass rak ryggad är jag som inte varit det. Det finns inte på kartan för mig att man ens kan med att tänka tanken att vara det. Och att få höra det när vi planerade tillsammans att skaffa barn, när det var han som började prata om det. Minns när vi låg i sängen och han sa hur gärna han ville ha barn och jag sa detsamma och den dagen bestämde vi att vi skulle bilda familj. Han trodde att han hade svårt att bli pappa så jag läste överallt på internet och frågade en vän om tips om hur man kan göra om man har svårt att bli gravid osv..!! Men inget av det tänker han på.
Men trots all jävla skit jag fått gå igenom nu så älskar jag mitt älskade och efterlängtade lilla barn, det är hon som har hållt uppe mig i dessa strider. Och jag tänker göra allt för att skydda mitt barn för hon ska bara ha det bästa och jag kommer vara den bästa mamman <3 Min egna lilla familj, min flicka och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu