God Morning :)

Tänker börja inlägget med att Nu orkar jag inte ha ont mer Nu räcker det!!! :'(
Har konstant ont och det är inte bara foglossningen utan överallt verkligen! Vatten som trycker på nerver, en bebis som ligger på nerver, sammandragningar osv..!! Jag orkar verkligen inte ha ont mer :( Jag kan ju inte göra någonting! Är as osocial mot mina vänner för att jag är så trött eller att jag har så ont att jag inte kan prata! Drar mig för att ens gå på toa!
Ska snart hem till mamma hur de nu ska gå.. Vet inte ens hur ja ska klara av att komma dit. Måste tvätta bilen och sen ska jag köra in den i garaget och städa invändigt.. Aa asså jag vette fan asså hur jag ska klara det! men ska visa bilen idag för en bekant som kanske vill köpa den!
Börjar nästan gråta av bara tanken på att det kommer göra så in i helvetes jävla ont :(
Såå nu har jag fått klagat och lipat lite så här på morronkvisten.. eller ska vi säga förmiddagen kanske ;)
Nu ska jag sätta igång och göra mig i ordning och åka till mamma... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu