"God"Morgon

Ligger här i sängen och kan verkligen inte somna om :( jätte jobbigt när man är grymt trött! Kan inte sluta tänka.. Vad han sagt till mig, alla lögner! Vi är inte värda någonting för han! Ser bilden framför mig när han skrivit ut en bild på mig och skrivit " jag älskar dig min blivande fru" på bilden. Men jag har alltså gått och levt i en lögn hela tiden! För ingenting verkar varit sant av de han har sagt! Hade det varit sant så hade det aldrig blivit såhär! För ett tag sedan skrev ja ett brev till honom där han svarade att han ville att vi skulle hålla sams om de skulle vara så att Amanda är hans barn! Hur ska man kunna hålla sams när han håller på såhär undrar jag? Man är fan inte själv om det! Han kan få ha det kul med sin andra dotter för han har ju redan gjort sitt val här! Att ljuga så mycket kommer man ingen vart med! Pratade med en vän som är bekant till honom och till ock med han sa att han hört ett antal historier om honom och hur han ljuger! Skönt att jag inte är den enda som kommit på han!!! Skulle inte förvåna mig heller om han va otrogen när vi var tillsammans! Ingenting förvånar mig med den grabben längre!! Bara han håller sig där borta på avstånd från oss så vi kan få en bra start på vårt nya liv! Jag sa att 2011 skulle bli mitt år.. Men det var bara början på något fantastiskt som ska komma! Har haft ett helvetes år med vel och depression pga människan.. Men från det så kommer blomman att spricka ut och ut kommer min fina lilla flicka! Och det kallar jag att skapa ett helt nytt liv men nya möjligheter! Jag längtar nåt så otroligt nu! Ja ska bevisa för honom vad det är han går miste om! För det är enbart han som förlorat och inte jag :) jag vet att ja kan gå med ryggen fri medan han borde se upp :) men enbart han själv som satt sig i den sitsen!
Over And Out - upp och hoppa och käka en clementin <3


Kommentarer
Postat av: thomas

Han kommer få sitt straff var så säker hjärtat en dag kommer han nog inse att han förlorat något underbart hoppas det kommer svida ordentligt :-D puss och kram på dig <3<3<3

2011-11-23 @ 09:21:14
Postat av: Malin

Som sagt, jag vet exakt hur det är. Känner igen det du skriver. Men som du själv skriver, det är han som går miste om något! Och en vacker dag kommer han inse det, och han kommer må piss över hur han har betett sig och vad han gjort, sagt! Frågan är bara när. Men du är stark gumman, mycket starkare än du tror, och du kommer klara det här galant :) Vi kan göra det tillsammans ^^

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-11-23 @ 12:24:33
URL: http://myheartofglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu