Hundgodis?

Haha har gjort årets jul godis.. Jag och mamma har i alla år gjort godis med mandelmassa. Nu blev det mandelmassa med nougat MUMS.. Dock nu när ja är klar ser jag ju att de liknar hundgodis hahaha :P men gott va de iaf ;)
Dock världens Skallebank :( så hoppas på att de släpper snart! Ogillar att ta tabletter nu när jag är gravid men borde nog ta mina järntabletter för de har jag ljugit för min bm om.. Ooops! Men de är ju inte för lågt värde men på gränsen :/ får skärpa mig den lilla stunden som är kvar ;) aa från och med i morgon då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu