Hur dum får man lov att bli?

Fick precis frågan av en gammal bekant, kille så klart.. "-Får man lov att fråga när du blev gravid?"
HA HA HA men va??? Vaddå NÄR jag blev gravid! Jag som inte har mitt bästa humör idag av andra olika anledningar kan ju tyvärr inte påstå att jag är direkt trevlig idag heller! Mitt svar blev "-Vaddå NÄR? Ska du veta vilken ställning vi hade också eller? Bara att räkna bakåt från bf minus 9 månader"
Men suck asså!! Orkar inte med sånna dumma jävla frågor!!!!!! När blev du gravid!! Aa men shit asså....!! Det är faktiskt ENBART killar som ställer en sån idioti fråga! Har fått många dumma svar på olika saker eller statusar som man tycker är så självklara.. och då kommer dom dit och skriver nåt så jävla onödigt (jag vet att dom "skojar". Men skaffa gärna lite humor innan du ens försöker göra dig rolig!
En del kan verkligen irritera mer än att stötta och göra en munter istället!
Jag vet att det är så himla töntigt att ens reagera över en sån sak men jag blev verkligen irriterad på rikigt över hur man ens kan med att fråga en sån sak!
Om man då inte vet att jag ska ha barn skriv hellre " Grattis, va kul det visste jag inte" Än "När blev du gravid"
Jaa jag blev gravid den dagen jag och min dåvarande sambo bestämde oss för att skaffa barn och om man då inte vart med på sexualkunskapen i skolan (dock borde man ju veta hur barn går till men) så hade vi sex. En man och en kvinna... Ja detaljerna håller jag gärna för mig själv!!!
Ingen annan som är gravid som fått några dumma frågor eller?

Kommentarer
Postat av: Terre

Sv:

Nu ligger du med i listan för nästa uppdatering! =)

2011-11-25 @ 20:44:30
URL: http://uncompleted.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag fick frågan om jag visste vem pappan till "ungen" i magen var.. haha så jävla sjukt vilka frågor folk kan med och ställa

2011-11-25 @ 23:18:18
Postat av: Hanna

Men shit Sanna.. folk är verkligen dumma i huvudet på riktigt :/ Och ändå va du och Johnny tillsammans ju!! Haha jaa men som sagt den siste idioten är inte född än ;)

2011-11-26 @ 10:19:18
URL: http://offrode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu